Livrări și retururi
Livrarea produselor Nadura este GRATUITĂ pe teritoriul României pentru comenzi peste 300 lei.
Pentru comenzi pâna la valoarea de 300 lei, taxa de livrare este de 20 lei utilizând un curier din opțiunile disponibile. Pentru livrările în lockerele Easybox, taxa de livrare este de 10 lei.
Toate produsele din magazinul nostru se află pe stoc și pot fi expediate imediat. Comanda plasată se expediază în următoarea zi lucrătoare, iar livrarea prin curierul ales se face în general în alte 1-2 zile lucrătoare, cu excepția perioadelor în care serviciile de curierat sunt foarte aglomerate (Black Friday, sărbători etc.).
Produsele Nadura sunt disponibile pentru vânzare și pot fi livrate și în următoarele țări Europene: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croatia, Franta, Grecia, Germania, Italia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Spania, Ungaria, Olanda. Pentru comenzile cu livrare în țările din lista de mai sus, taxa de livrare este de 50 lei utilizând un curier internațional.
Conform legislației în vigoare, returnarea produselor se poate face în termen de 30 zile de la primirea coletului (cu condiția ca produsul să fie în ambalajul original, în perfectă stare, fără urme de purtare și cu etichetele originale nedeteriorate). Lenjeria intimă nu se returnează/schimbă din motive de igienă.
Dacă ai comandat culoarea sau mărimea nepotrivită și dorești să schimbi produsul, trimite-ne un email la adresa retur@nadura.ro menționând detaliile comenzii și vom organiza returul și livrarea produsului potrivit.
Pentru a iniția procedura de retur, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail: retur@nadura.ro.
După confirmarea returului, vom trimite un curier la adresa menționată pentru ridicarea coletului. De îndată ce coletul dvs. ajunge în depozitul nostru, analizăm produsele returnate și, dacă acestea corespund calitativ, vom demara procesul de returnare a banilor.
Atenție! Restituirea sumelor achitate (scăzând taxele de curier, de expediție sau retur) se face în maximum 14 de zile de la recepționarea și procesarea returului, în contul bancar comunicat de către client.
Atenție! Nu expediați coletul cu produsul returnat cu plata ramburs sau fără a plăti transportul acestuia! Va fi refuzat fără nici un fel de notificare. Returul se poate trimite doar printr-un curier acceptat, transportul fiind organizat de către noi.
Atenție! Pentru a iniția procedura de retur, vă rugăm să ne contactezi în prealabil pe adresa de e-mail: retur@nadura.ro