Termeni si condiții
Definiții și Termeni
Nadura Activewear – este marca înregistrată a Lana Fina Apparel SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în
București, Bd. Dinicu Golescu 41, Ap. 85, Sector 1, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J40/21713/13.12.2021, Cod Unic de Înregistrare 45342747
Vânzător – Lana Fina Apparel SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București, Bd. Dinicu Golescu 41, Ap. 85, Sector 1, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J40/21713/13.12.2021
Cumpărător – persoană fizică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
Client – persoană fizică care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Lana Fina Apparel SRL (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Lana Fina Apparel SRL și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.
Nume Utilizator – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adauga Conținut pe Site, asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, etc.).
Site – domeniul www.nadura.ro, www.nadura-active.com, și subdomeniile acestora.
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vanzator.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Conținut – toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta; informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă; informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă; date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui
Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprima sub formă de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poștă electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de catre Nadura, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Documente contractuale
1.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
1.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
1.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
1.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
1.5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului.
Politica de vanzare Online
2.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător. Pentru motive justificate Lana Fina Apparel SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Lana Fina Apparel SRL. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții Nadura, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.
2.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site.
Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
2.3 În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Lana Fina Apparel SRL iși rezervă dreptul de a cere Clienților/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.
2.4. Lana Fina Apparel SRL poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Lana Fina Apparel SRL are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
2.5. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA
2.6. In cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
2.7. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
2.8. După achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat.
Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implica activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.
Cesionarea si subcontractarea
3.1. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
Dreptul la proprietate intelectuală și industrială
4.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Lana Fina Apparel SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
4.2. Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Lana Fina Apparel SRL, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Lana Fina Apparel SRL asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Vânzătorului.
4.3. Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se afla sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Lana Fina Apparel SRL și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea Vânzătorului cu referire la acel Conținut.
4.4. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile Documentului.
4.5. În cazul în care Lana Fina Apparel SRL confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obține acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Lana Fina Apparel SRL pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
4.6. Niciun Conținut transmis către Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Lana Fina Apparel SRL și/sau al angajatului/prepusului Lana Fina Apparel SRL care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
4.7. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
Comanda
5.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumparaturi, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
5.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plăsarii Comenzii.
5.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
5.4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
5.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
5.4.2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Lana Fina Apparel SRL, în cazul plătii online;
5.4.3. datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
5.5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 de zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului
5.6. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa formularul de retur ce se regasește la adresa https://dev.nadura.ro
5.7. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicita retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
5.7.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
5.7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
5.8. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile.
5.9. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
5.9.1. Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezintă o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmată de acceptarea noastră, conform celor descrise în continuare.
5.9.2. Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru.
Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul „finalizează comanda”. Butonul va indica în mod clar că plasarea comenzii implică obligația dvs. de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.
5.9.3. După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmăm primirea și înregistrarea comenzii dvs. („Primire Comandă / Confirmare”).
Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare efectuată de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de către dvs, urmând a vă transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informăm că produsul a fost expediat („Confirmarea Expedierii”). În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformități constatate în momentul procesului de expediere, vă vom informa cu privire la aceasta situație și vom rambursa sumele plătite de către Dvs. pentru acest produse, dacă este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevăzute în aceste Condiții de Furnizare, în decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia Dvs. de terminare a
contractului.
Bunuri/Servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere
6.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
6.1.1. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
6.1.2. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpărător: (îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie intimă) – trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, nepurtate, fără pete sau rupturi.
Confidențialitate
7.1. Lana Fina Apparel SRL va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natura pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
7.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comanda/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
7.3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Lana Fina Apparel SRL nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificari în acest sens.
7.4. Prin înscrierea în baza de date Lana Fina Apparel SRL, Clientul/Cumpărătorul își oferă consimțământul expres, în limitele legislației în vigoare, de a fi contactat de către terți, parteneri ai Lana Fina Apparel SRL: furnizori de servicii de marketing, alți furnizori de servicii în vederea îndeplinirii obiectului Contractului încheiat între Cumpărător și Vânzător, precum și de agenții de stat, guvernamentale, atunci când legislația specifică prevede acest lucru; cât și de alte companii cu care Lana Fina Apparel SRL poate dezvolta programe comune de ofertare pe piață a Bunurilor și/sau a Serviciilor etc.
Publicitate
8.1. Newsletterele Lana Fina Apparel SRL sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați, astfel fiind asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.
8.2. În momentul în care, Clientul își crează un Cont pe Site, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.
Clientul își poate modifica opțiunea cu privire la acordul emis către Vânzător în orice moment:
8.2.1. prin contactarea Lana Fina Apparel SRL. în acest sens.
8.2.2. prin modificarea setărilor din Contul de client la secțiunea “Abonarile mele”.
8.2.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale
primite de la Vânzător.
8.3. Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
Facturare – Plată
9.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-ului www.nadura.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
9.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
9.3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de Lana Fina Apparel SRL precum şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adaugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
9.4. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
9.5. Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul său, va deține o evidență a facturilor emise de Lana Fina Apparel SRL, putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.
9.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către Lana Fina Apparel SRL în Contul său prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail atașată Contului său.
9.7. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecișiopt) de ore în Cont, te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: contact@nadura.ro
9.8. Datele cardului de plată ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile Lana Fina Apparel SRL și nici nu vor fi stocate de către Lana Fina Apparel SRL sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o alta entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
9.9. În anumite cazuri, pentru menținerea securității Tranzacțiilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorului i se va solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au această facilitate.
9.10. Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
Livrarea bunurilor
10.1. Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător sau în alte locații fixe securizate tip Locker, conform opțiunii Clientului.
10.2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
Declarația de conformitate
11.1. SC Lana Fina Apparel SRL – asigurăm, garantăm şi declarăm pe proprie răspundere, conform prevederilor art. 3 din Hotărârea nr. 1022 / 2002, ca produsele NADURA, la care se referă această declaraţie, nu pun în pericol viaţa, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului şi sunt în conformitate cu normele legale.
Garanții
12.1. Toate Bunurile comercializate de către Lana Fina Apparel SRL, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
12.2. Termenul de garanţie oferit de către Lana Fina Apparel SRL clienţilor săi pentru confecţii textile este de 30 de zile de la data achiziţionării produsului, pentru deficiențe neimputabile consumatorului. Produsul cumpărat nu reprezintă un produs de folosință îndelungată și trebuie utilizat și îngrijit potrivit recomandărilor de întreținere. Garanţia acoperă lipsa de conformitate existentă la momentul achiziţionării produsului, nefiind acoperită uzura normală a produsului. Garanţia oferită nu afectează drepturile conferite consumatorului de legislaţia română. Modalităţi de asigurare a garanţiei, în funcţie de deficienţă este repararea produsului, înlocuirea acestuia sau restituirea contravalorii produslui, în condiţiile legislaţiei în vigoare.
12.3. Pentru acordarea garanției este necesară respectarea tuturor măsurilor de întreţinere / utilizare / depozitare pentru confecţii textile. Detașarea etichetei de întreținere atrage după sine pierderea garantiei. Garanția nu acoperă deficiențe legate de uzura normală a produsului sau în urma unei folosiri improprii sau de expunerea la factori externi agresivi (căldură, foc, expunere excesivă la soare, spălare cu alte substanțe decât cele speciale pentru lâna, contactul cu apa sărată a mării sau nisipul din zonele litorale, contactul cu apa cu clor, uscarea în soare, menținerea produsului umed, neîndepărtarea prin clătire a transpirației imediat după folosire etc), sau de folosirea în alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat produsul.
12.4. Deteriorările produselor, cum ar fi, de exemplu: zgârieturile, petele, rupturile care nu au fost aduse la cunoștința noastră în momentul recepționării produsului de către consumator, în vederea acordării garanției, nu sunt acoperite de garanție. Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor de întreținere și curățare, precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garanției. Nadura nu poate fi făcută responsabilă pentru defectele apărute ca urmare a contactului cu obiecte ascuțite sau abrazive care pot provoca ruperea/ găurirea/ uzura materialului (de exemplu scămoşarea sau tocirea provocate de bareta rucsacului).
12.5. În cazul neconformității produsului, consumatorul are dreptul de a ne solicita repararea produsului, înlocuirea acestuia sau, după caz, restituirea contravalorii aferente produsului. În cazul unei reclamații, putem repara produsul, înlocui cu unul identic sau, dacă acesta nu este disponibil în stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea plății sau restituirii unei diferențe de preț. Dacă constatăm că produsul nu poate fi reparat, vom proceda la înlocuirea acestuia. În cazul în care produsul nu este disponibil iar consumatorul nu dorește înlocuirea produsului defect cu un alt produs, vom rambursa consumatorului contravaloarea produsului, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii reclamației scrise și a produsului în cauză.
Transferul proprietății bunurilor
13.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrarilor efectuate de personalul Vânzătorului).
Răspundere
14.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terța parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor si Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
14.2. Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
14.3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și
fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
14.4. Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.
14.5. Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către Lana Fina Apparel SRL, aceștia fiind opozabili Clienților / Utilizatorilor/Cumpărătorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.
Înscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri
15.1. Înscrierea de Review-uri se poate face, de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători, în secțiunea “Review-uri”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.
15.2. În momentul înregistrării unui anumit Review pe Site, Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acorda Vânzătorului o licența neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.
15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător, în momentul înscrierii de Review în secțiunea menționată, se angajează să respecte următoarele reguli:
– să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;
– să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumpărător;
– să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii;
– să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
– să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul;
– să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să înscrie Review-uri care să conțină materiale de natură publicitară;
– să nu utilizeze Review-ul ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul, în acest sens se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.
15.4. Pe lângă o evaluare realistă critică, în momentul înscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va adăuga și un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influența Rating-ul general al produsului sau serviciului, număr care apare lânga titlul acestora. Astfel, un Review însoțit de un Rating mare duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Review însoțit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii ce înscriu Review-uri la care atașează fișiere foto sau video vor respecta următoarele reguli:
– fișierele încărcate vor conține imagini și/sau videoclipuri care se referă la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurându-se că fișierele încărcate respectă drepturile de autor;
– fișierele încărcate nu vor conține violența, conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează o persoană/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran, a orientării sexuale sau politice;
– fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane;
– fișierele încărcate nu vor conține URL-uri sau watermark-uri către site-uri ce desfășoară activități comerciale.
15.5. Când un Review este semnalat de către un Utilizator/Client/Cumpărător ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Vânzător pentru a determina dacă încalcă Termenii și Condițiile. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de către Vânzător.
15.6. În cazul în care Vânzătorul constată încălcarea Termenelor și Condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a înscrie Review-uri
Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție formularul de sesizări din cadrul Site-ului: https://dev.nadura.ro sau transmiterea unui e-mail la adresa contact@nadura.ro. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.
Forța majoră
16.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
16.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Legea aplicabilă – Jurisdicția
17.1. Prezentul document este supus legii române. În cazul unor eventuale litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/ Cumpărători se va încerca întăi rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. Prezentul capitol și procedura de mai jos reprezintă o dovadă a disponibilității Vânzătorului de a soluționa rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizările/reclamațiile/litigiile în care este parte, uzitând de toate mecanismele și măsurile legale aplicabile în România.
17.2. Astfel, pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție oricând posibilitatea transmiterii respectivei reclamații prin formularul de suport disponibil în cadrul Site-ului. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizărilor de către Vânzător este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
În cazul în care Cumpărătorii:
• nu primesc un răspuns la expirarea celor 30 zile de la Vânzător; sau
• primesc un răspuns peste acest termen de la Vânzător; sau
• sunt nemulțumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/reclamația de către Vânzător;
pot apela la procedurile alternative de soluționare (SAL/SOL) prezentate mai jos și ulterior instanțelor de judecată competente conform art. 18.7 din prezentul document.
17.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potențiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui Bun și/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizările sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalități alternative de soluționare poate fi realizată atât online conform pct. 18.5 de mai jos, cât și prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art.18.4. de mai jos.
17.4. În vederea soluționării alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamația Cumpărătorului poate fi depusă în scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la următoarele date de contact: adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la următorul link:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2
Pentru și mai multe detalii, Cumpărătorii pot accesa link-ul afișat în site în secțiunea ANPC – SAL.
17.5. Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumpărătorul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, și prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platform SOL), instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparenta, eficace, rapidă și echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care își are reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană. În acest sens, poate fi accesat link-ul existent în secțiunea Soluționarea Online a Litigiilor
17.6. SAL și SOL nu reprezintă două mecanisme diferite pentru soluționarea eventualelor sesizări/reclamații. Cumpărătorul înțelege că soluționarea alternativă a litigiilor și soluționarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentând unul ăi același instrument existând între acestea o identitate de scop, obiect și finalitate. Cumpărătorul înțelege că distincția dintre SAL și respectiv SOL este reprezentată de modalitatea de accesare / formatul inițial al respectivei sesizări/reclamații, astfel încât în cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, în scris (pe email, pe cale poștală) pe care în cazul SOL, consumatorul optează pentru utilizarea completării unui formular existent pe o platfomă digitală, exclusiv online.
17.7. În cazul în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizărilor/reclamațiilor/litigiilor nu va fi posibilă, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.